Tworzenie treści
Piszemy treści przynoszące konwersje! Zachęcające i przyciągające uwagę teksty i wpisy stworzymy w Twoim imieniu!
Domniemywam, że pisarstwo nie jest Twoją ulubioną czynnością. To przeciwieństwo naszego podejścia! Zdajemy sobie sprawę, że wielu osobom brak czasu lub zapału do tworzenia treści na swoje strony lub e-sklepy. Od teraz, produkowanie atrakcyjnych i angażujących treści przestanie być dla Ciebie wyzwaniem!
Czym jest content marketing?
Jest to sztuka tworzenia treści, które wciągają i zaangażują odbiorcę. To rzadka umiejętność — pisać w taki sposób, aby czytelnik był zaintrygowany i pragnął kontynuować lekturę. Idealnie, gdy prowadzi to do interakcji z naszą witryną i firmą. To właśnie oznacza efektywny copywriting. Jego bardziej zaawansowaną formą jest content marketing, czyli tworzenie przemyślanej strategii opartej na dostarczaniu wartościowych treści z myślą o potrzebach i zainteresowaniach czytelnika.
FAQ – copywriting
Nasza praca to również nasza pasja. Każdy artykuł lub post, który tworzymy, posiada opracowany konspekt, plan publikacji i przemyślaną strukturę. Dzięki temu nasze treści są nie tylko zgodne z trendami wyszukiwania przez użytkowników, ale również angażujące i dobrze widoczne w wyszukiwarkach. Posiadamy także rozległą wiedzę na temat różnych branż, takich jak technologie, IT, inwestycje, finanse, księgowość, projektowanie wnętrz i wiele innych. To umożliwia nam pisanie artykułów o wysokim poziomie merytorycznym i jakościowym.
Copywriting to angielski termin, który oznacza tworzenie i edytowanie treści na stronach internetowych i w artykułach. Dawniej teksty pisano głównie długopisem lub na maszynie do pisania, ale współcześnie sytuacja ta uległa zmianie. Obecnie rzadko kiedy używa się długopisu, a dominująca forma to tworzenie artykułów elektronicznych, często za pomocą systemów zarządzania treścią takich jak WordPress. W ramach copywritingu treść jest przygotowywana i modyfikowana z uwzględnieniem struktury, czytelności oraz, co ważne, słów kluczowych. Celem jest stworzenie treści, która angażuje czytelnika i jest jednocześnie łatwa do odnalezienia w wynikach wyszukiwania.